zondag 10 augustus 2008

Odetta, je bent een schat!

Toen ik thuis kwam van vakantie vond ik een grote envelop bij de post. Toen ik hem opendeed zat hij vol met superleuke kaartjes en tags en een hele lieve persoonlijke kaart. Hartstikke bedankt Odetta voor alle inspiratie. Ze krijgen straks zeker een ere-plaatsje in mijn nieuwe scrap-magazijn ruimte! Odetta heeft hier paperglaze op de ge-emboste vogeltjes gebruikt (stans van Cuttlebug)
Ik vind het zo'n mooi effect hebben en ga dit zeker ook toepassen. Ook hier heeft Odetta de ge-emboste vogeltjes weer gebruikt.
De bovenste kaart is heel bijzonder. Op de stempel staan Odetta's opa, oma en moeder! Is dat gaaf of is dat gaaf! Ik vind hem zo mooi, echt iets om te koesteren.

Materialenlijst, gemaakt door Odetta:
- stempelafdruk waarop mijn opa, oma & mijn moeder op staan gestempeld met een sepiaarchival inkt en ingekleurd met aquarellepotloden (door middel van een penseel en water);
- de witte metal rimmed tag is van Making Memories, hierop heb ik een bloesemtak gestempeld en tevens in gekleurd;
- dessinpapier op de achtergrond is van Basic Grey uit de lijn Lily Kate “Bamboo”, de randjes beinkt met groen inkt (Colorbox Cat’s Eye Moss Green);
- rondje geponst, hierop een quote geschreven en de rand beinkt met groene inkt (Colorbox Cat’s Eye Moss Green);
- twee lichtgroene brads gebruikt;
- een deel van de Prima Marketing Crystal Swirls 3 gebruikt.

De onderste kaart heeft Odetta deze stempel gebruikt en op de hartjes van de bloemen heeft ze stickles verwerkt (ze is net zo'n stickles fan als ik haha).

Kaart “A Green Tree”
Materialenlijst, gemaakt door Odetta:
- stempelafdruk gemaakt van de mounted stempel (op houten blok) Artemio Boom Met Vogels met olijfgroene archival inkt en tevens de randjes beinkt met Colorbox Cat’s Eye Moss Green;
- verder heb ik de stempelafdruk bewerkt met Ranger Stickles Lime Green;
- grote cirkel geponsd uit dessinpapier afkomstig uit mijn restpapierbak;
- blaadjes met behulp van een malletje (uit zo’n chipboard met vormen) gemaakt uit Cardstock in de kleuren groen (de kleur Hillary is een mooie kleur hiervoor) en wit;
- op het witte blaadje een Chinese gezegde geschreven, randjes beinkt met Colorbox Cat’s Eye ;
- voor het groene blaadje een rondje geponsd uit een gestansd vel (Cuttlebug Stencil Birds and Swirls).
- ik heb het gestande gedeelte, de vogeltjes, blaadjes, takjes/swirls met Aleene’s Paper Glaze bewerkt, je krijgt werkelijk een schiterend effect.
- het rondje heb ik op het groene blad geplakt en versierd met een Heidi Swapp Bling Frame Circle;
- de groene bloem is van Heidi Swapp en de grote groene brad is van American Crafts in de kleur Leaf;
- het groene blaadje met tekst is uit de tube van Prima Marketing Artful Leafs;
- tevens heb ik een wit organzalintje met muzieknootjes gebruikt.

Nogmaals hartstikke bedankt Odetta, ik heb ook al een verrassing voor jou klaarliggen. Hij komt z.s.m. jou kant op.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een mooie kaartjes, Odetta!! Super gedaan! (En bedankt voor je lieve berichtjes altijd bij mijn LO's!)

Groetjes,
Mireille

anja curvers zei

Prachtig gedaan Odetta wat een super kaartjes.