zondag 10 augustus 2008

Pick me, ingezonden door Designlid Mireille Gaspersz

Mireille heeft tijdens de vakantie weer prachtige foto's gemaakt. Een paar daarvan heeft ze verwerkt op deze rustige maar erg mooie lay-out.

De werkbeschrijving is gemaakt door Mireille:
De titel behoeft waarschijnlijk enige uitleg ;-) Vóór onze vakantie werden er van Sanne weer nieuwe foto's gemaakt bij het modellenbureau waar ze ingeschreven staat. Omdat ze zó graag model wil zijn en met haar foto's mogelijke opdrachtgevers moet aanspreken, leek deze titel me wel gepast.

Basis is de achterkant van het vel Passport - Fragile. Hierop heb ik allereerst schuin een stuk van de achterkant van het vel Passport - Ledger Teal opgeplakt. Daaroverheen een groot stuk van een vel uit de Noteworthy lijn dat ik nog had liggen en dat hiermee goed te combineren was, met daaronder de roze strook van het vel Passport - Stripe. De foto's, die zijn gemat op cardstock, heb ik schuin naast elkaar opgeplakt. Rechts van het stuk Noteworthy heb ik een vilten roze randje geplakt en over de roze strook een rood/wit gestippeld lintje. De titel is gedeeltelijk geprint op strookjes van het vel Passport - Ledger Stamp ("Pick me 'cause I'm") en gedeeltelijk gemaakt van chipboard letters die ik nog had liggen ("CUTE"). De bloem is dubbelgevouwen en het hart bestaat uit één grote rode knoop en daaromheen allemaal kleine crèmekleurige knoopjes. De journaling, met daarop de lengte, kleding- en schoenmaat van Sanne is eveneens geprint op de achterkant van het vel Ledger Stamp en met een cirkelpons uitgesneden. Langs de randjes van de cirkel heb ik een onderbroken stippel-/streeplijn getekend met zwarte fineliner. Om naast het rode lint en de rode knoop nog een rood-accent te krijgen, heb ik nog twee rode chipboard hartjes toegevoegd. Twee lichtroze chipboard "anchorz" langs de linkerfoto maken deze LO verder af.


2 opmerkingen:

Odetta zei

Dit is 100% cute en absoluut de moeite waard om geplukt te worden!

anja curvers zei

Prachtig Mireille en wat heb je toch een knappe dochter.