woensdag 27 augustus 2008

spelen met photoshop


Na het maken van de banners (zie de 2 berichten hieronder) kon ik het toch niet laten om nog wat meer met photoshop te spelen. Ik heb de foto bewerkt met een penseel en er daarna allerlei brushes op losgelaten. Ik ben blij met het resultaat. Alleen jammer dat ik een kleine blogfoto gebruikt heb en hem nu niet meer kan vergroten. Ach ja...ik heb plezier gehad haha.

Ik heb ook nog geprobeerd of ik dessinpapier kan maken. De blauw/groene (mijn favoriete kleuren) heb ik uitgeprint. Daar ga ik denk ik een kaart mee maken.


2 opmerkingen:

anja curvers zei

Leuk hoor Marianne en wat een mooie foto. Je papier is ook heel mooi wanneer komt het in de winkel ;-))

Riky zei

mooi Marianne dat papier begin maar een mariannelij,en die banner is ook super.

Groetjes Riky