vrijdag 19 september 2008

Abonneren op mijn (en andere) blogs?

Wil je niets missen van je favoriete blog (misschien wel de mijne, zegt ze onbescheiden en hoopvol *lol*), ga dan naar: http://www.bloglines.com/ . Je kunt je gratis aanmelden door op abonneren te klikken en een wachtwoord te kiezen. Klik dan links in het tabjesmenu op 'feeds' en dan op 'toevoegen'. Voeg dan rechts de link van de blog in (in mijn geval dus: http://madebymaly.blogspot.com/ . Klik dan op abonneren. Je ziet dan een aantal links staan. Klik op de bovenste en onderaan de pagina weer op 'abonneren'. Zodra je bloglines opent zie je meteen welke nieuwe berichten op de blogs gezet zijn. Ik vind het ideaal, ik kijk graag naar/in blogs en het scheelt me een heleboel zoek- en klikwerk. In één oogopslag zie ik welke blog nieuwe berichten geplaatst heeft. Reageren op berichten kan ook. Klik dan aan de rechterkant op de blognaam en je komt automatisch in de blog terecht. Je kunt dan een berichtje achterlaten.

1 opmerking:

anja curvers zei

Bedankt voor de tip dat is inderdaad wel zo handig.