dinsdag 2 september 2008

Helemaal zelf gemaakt, gemaakt door Marianne

Er was vanavond weer een online crop op het SA-forum. Je lift dan een lay-out naar eigen idee. Ik vind het erg leuk om mee te doen omdat het vaak ontwerpen zijn die ik zelf niet zo snel uit zou kiezen. Ik vind het dan heel leuk om het toch mijn eigen ding mee te geven. Dit is de te liften lay-out:En dit is mijn lay-out. Materiaallijst:
- Prima Marketing - dude wicked fun
- Scenic route grafton - hewitt street
- diverse thickers
- legoset geprint op transparante sheet geschikt voor inktjetprinters
- bruine pen
- zwarte pen
- rub-ons autumn leaves
- Stella ruby - lady kate roses (basic grey)
- legostickertjes die nog over waren na het bouwen.

2 opmerkingen:

marjan zei

Gaaf lootje,leuk die verschillende merken papier door elkaar !Daar hou ik wel van ;)
Die stickertjes van de lego zijn goed bedacht !
Ik lees net je berichtje op mijn Blog,het is een stempel op mijn DoMkaartje:)

Anoniem zei

Mooi Lootje.....weet jij ook wanneer de volgende gegeven wordt....