vrijdag 19 september 2008

Nieuwe artikelen

Morgen komen de volgende artikelen binnen maar je kunt natuurlijk nu al bestellen, want ik ben
al druk bezig ze in de webwinkel te plaatsen. En voor de prijzen hoef je het niet te laten, de prijzen zijn altijd minimaal 10 % onder de adviesprijs.

Een aantal nieuwe glitterthickers van American Crafts. Je kunt ze hier vinden.




Eindelijk, eindelijk komen deze note sheers opnieuw binnen. Je kunt ze natuurlijk ook in kleine setjes bestellen en je vindt ze hier.
Ook deze sheer thickets zijn in hun orginele set maar ook in kleine setjes te koop.

En dan krijg ik ook nog chipboard sets binnen (die ook weer in kleine setjes te bestellen zijn), waaronder deze o zo schattige huisjes,



deze te lieve vogeltjes/bloemen set en...
dit boom-album, allemaal van Mayaroad. Ik heb nog meer producten in bestelling staan, hopelijk worden deze snel uitgeleverd want ze zijn gewoonweg te leuk.



Ook heb ik nieuwe brads binnen gekregen en worden alle Essentials 4 en Artful flowers (de tubes) van Prima Marketing nu ook aangeboden in kleine setjes. In de loop van de dit weekend plaats ik alles in de webwinkel.

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat een leuke spulletjes! Ik ga zeker nog een keer kijken.