zaterdag 6 september 2008

O kom er eens kijken...

Wat ik vanochtend op mijn deurmat vond. Een grote, volle envelop. Mijn moeder was bij me op de koffie maar ik kon niet wachten om hem open te maken. Ik herkende nl. het handschrift van Odetta en dat betekent heel veel leuke labeltjes... Mijn moeder en ik raakten niet uitgekeken, de ene na de andere prachtige creatie kwam uit de envelop rollen. Odetta, hoe kom je toch aan zoveel inspiratie. Ik vind het telkens weer te gek dat je deze naar me toestuurt en je weet inmiddels wel hoe blij ik daarvan word. Ik ben zo blij dat ik je heb leren kennen en hoewel we elkaar maar één keer 'live' hebben gezien klikt het zo ontzettend goed tussen ons. Alle prachtige creaties komen natuurlijk straks in de workshopruimte te hangen.


Odetta heeft als ondergrond naturel ribbelkarton gebruikt. De stempel is van Birds Galore en de vogel is bewerkt met paperglaze. De bloem heb ik voor haar uitgestanst uit Prima marketing papier, de Angelique lijn.
Deze lay-out krijgt zeker een ereplaatsje. De titel 'dreams have wings' is o zo waar. Gebruikte materialen zijn:

Ribbelkarton Naturel, Prima marketing whispers - ruby, Prima marketing artful leaves, prima marketing crystal swirls clear 3, paperglaze, stickles turquoize.Ook bij deze kaart heeft Odetta ribbelkarton gebruikt. De bloemen komen uit het dessinvel spring fling van Pink Paislee en het babytje is bewerkt met paperglaze.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

er staat een award op me blog te wachten voor jou.. xx Tamara

Veronica zei

Wow super! Vind die eerste en de tweede echt gaaf!

anja curvers zei

Wow gaaf hoor wat een prachtige kaarten.