donderdag 4 september 2008

Stoffen mini-album, gemaakt door Bea Koot

Bea mailde me een poosje geleden dat ze bezig was een stoffen album te maken. Ik was erg benieuwd hoe het zou worden en vroeg haar of ze een foto door wilde mailen als het klaar is. Vanmiddag kreeg ik deze foto's in mijn mailbox binnen en oooooh wat is het album mooi geworden. Ik heb de foto's al enkele keren bekeken en krijg gewoon zin om ook zo'n prachtig album te maken. Meestal zijn stoffen albums erg druk maar deze is rustig doordat alle kleuren op elkaar afgestemd zijn en de foto's zwartwit zijn. Bea, ik wil je nogmaals hartelijk bedanken dat ik je album op de blog mag plaatsen, ik vind hem schitterend.








De 'gaten' in de stof (voor de boekbindringen) zijn op de naaimachine gemaakt en zijn knoopsgaten. Bea heeft veel gebruik gemaakt van embellishments, uitgesneden titels, transparanten, thickers en hier en daar zelfs een stempel.






4 opmerkingen:

Odetta zei

In één woord: SCHITTEREND!!!

Chantal zei

Mooi album....!!
Grappig want ik herken de foto's.

(Was er nl bij dat Meriam deze fotoshoot gedaan heeft.)

Anoniem zei

Heel erg mooi!

Anoniem zei

Erg mooi geworden!! (Grappig, ik herkende meteen de fotografie van Meriam ;-))

Groetjes,
Mireille