woensdag 1 oktober 2008

En weer wat nieuws

Vandaag kwam er weer een heleboel aanvulling op het assortiment binnen, maar ook een aantal nieuwe artikelen. En er zijn alweer een heleboel nieuwe artikelen besteld die komende weken binnen gaan komen.
Nieuw zijn de Liquid Pearls, het lijken wel echte parelbolletjes. Ik gebruik het ook regelmatig om een glanslaagje op bv. geverfd chipboard te maken door het met mijn vingers uit te wrijven.
Ook is er weer een nieuw rub-on olio book aan het assortiment toegevoegd. Ik vond deze zo schattig, ik kon ze gewoon niet laten liggen.
Deze leuk geprijsde acrylblok set (voor clear stempels) bevat 3 clear bloks in verschillende maten voor een leuke prijs.
Langzaamaan begint de Prima Marketing - Youth collectie binnen te druppelen. De bloemen waren vorige week al binnen gekomen en deze week zijn de brads binnen. De tweede helft van oktober verwacht ik al het papier binnen te krijgen. Je kunt deze al pre-orderen op de website.

Geen opmerkingen: