donderdag 20 november 2008

All I want, gemaakt door Designlid Mireille Gaspersz

Mireille heeft zojuist een prachtige lay-out doorgemaild...ik vind de foto's en journaling hilarisch!

De werkbeschrijving is geschreven door Mireille:

Omdat ik de rand van het vel Youth - Sweet things zo mooi vond, en de kleur zwart van de achterkant mooier vond dan normaal zwart cardstock, heb ik een kader uit het vel gesneden en dat gebruikt als basis voor m'n LO. Zo spaar je papier uit dat je toch niet zou zien omdat er flink wat lagen designpapier overheen komen, en nu kun je ook de andere kant van het papier nog gebruiken ;-) Hieroverheen heb ik een groot stuk van het vel Youth - Angst geplakt (de randen heb ik vastgeplakt aan de zwarte rand en vervolgens heb ik er aan de achterkant nog wat stukjes plakband op gedaan) met onderaan aan weerszijden een stukje van het vel Youth - Coupling. Daaroverheen een stuk van het vel Sweet things met rechts bovenaan op gelinieerd papier, met afgeronde hoeken, de geprinte journaling. De foto's heb ik gemat op hetzelfde gelinieerde papier en deze schuin, overlappend van elkaar opgeplakt. De titel heb ik gemaakt van chipboard letters in dezelfde kleur als het gelinieerde papier, met als achtergrond strookjes van de achterkant van het vel Sweet things). Uit het vel Youth - Coupling heb ik twee mannetjes/vrouwtjes geknipt en deze links bovenaan de pagina geplakt. De bloemen, met een brad als hartje, heb ik links daaronder geplakt, met daaronder nog een "roosje" dat ik heb gemaakt van opgerold raffia. Onderaan de foto's heb ik nog een stukje organza lint geplakt, met in het midden eveneens een raffia-roosje. Rechts bovenaan de pagina heb ik nog twee hartjes van strass-steentjes geplakt met daaronder ook een raffia-roosje, en onderaan de pagina nog een strookje gelinieerd papier met daarop de rest van de titel.

3 opmerkingen:

Odetta zei

Ik vind dit weer een geweldig leuke lay-out. Heel mooi gemaakt Mireille.

Romy zei

Een superprachtige lay-out! Zo zie je maar, zelfs met "mislukte" foto's kun je wat moois maken:)

anja curvers zei

Prachtig lootje Mireille.