maandag 24 november 2008

Autumn, gemaakt door Designlid Anja Curvers

Anja heeft deze herfstlay-out gemaakt toen ze ziek was...dan ben je toch wel een echte heuse scrapper nietwaar :-) En zelfs als ze ziek is scrapt ze geweldig!

De werkbeschrijving is door Anja geschreven:
Als ondergrond heb ik een kraft cardstock genomen waarvan ik de randen heb beinkt met bruine inkt.
Drie stroken uit het october afternoon weathervane papier geknipt te weten de achterzijde van new pencils en de voor- en achterkant van chilly mornings.
De foto's zijn gemat op donkerbruin cardstock.
Uit de achterkant van het weathervane chilly mornings heb ik twee accolade's geknipt hiervoor heb ik de diecuts accolade van het hometown papier als mal gebruikt.
Uit de achterkant van het cosy home papier heb ik twee wolkjes geknipt welke ik ook met bruine inkt heb bewerkt. Op een van de wolkjes een rub-ons geplaatst.
Uit sweater weather een aantal rondjes en bloemetjes geknipt evenals uit het new pencils papier en deze m.b.v. foam tape verhoogd opgebracht.
De titel is wederom met bruine vilten thickers van american crafts gemaakt.

2 opmerkingen:

Romy zei

Een prachtige lay-out! Helemaal herfst, maar toch met vrolijke kleurtjes:)

Anoniem zei

mooie layout,prachtig kleuren bij de fotos's ,echt herfst sfeer.