donderdag 6 november 2008

De beginpagina deel 2

Joepie, het is weer opgelost. Ik kan weer uploaden (over een paar uurtjes weer volop). Het was gelukkig maar een heel klein probleem maar als er iets met de computer of de software van de webwinkel gebeurt, schiet ik spontaan in de stress. Compleet met hartkloppingen, echt waar. Ik heb gelukkig weinig problemen met de webwinkel (ik klop dit even af), maar het is vorig jaar 2 keer gebeurd dat er van alles crashte...slapeloze nachten en dat net voor we op vakantie gingen (48 uur voordat we vertrokken) en in de kerstvakantie. Gelukkig is het met hulp van hele lieve mensen allemaal weer goedgekomen, maar dat heeft er wel voor gezorgd dat ik accuut stress krijg als er iets is. Maar...hij doet het, de telefoon doet het ook weer (er was een foutje bij de kpn). Maakt allemaal niet uit, ikke is blij...nu mag ik morgenochtend lekker een paar uurtjes scrappen van de baas (ikke dus haha). Heb ik al dat mooie nieuwe papier in huis, heb ik nog niet eens tijd om te scrappen...kan niet he haha.

1 opmerking:

Romy zei

Gelukkig doet de beginpagina het weer. Ik kan me voorstellen dat je stress hebt daardoor, al helemaal vlak voor de vakantie. Je wilt immers alles toch goed achterlaten en zeker weten dat alles werkt, want hoppen van internetcafé naar internetcafé op je welverdiende vakantie is ook niet alles;)

Alvast veel scrapplezier. Gelukkig heeft je baas je wat tijd gegund, haha.