dinsdag 11 november 2008

Home, ingezonden door Designlid Mireille Gaspersz

Mireille is bezig om lay-outs voor haarzelf te maken. Natuurlijk zijn haar kids de meest favoriete scraponderwerpen maar af en toe vindt ze het ook heel leuk om iets anders over haar leven te scrappen en met succes. Hij is weer erg mooi en het is later erg leuk te lezen of je stijl hetzelfde is gebleven.

De werkbeschrijving is geschreven door Mireille:
Basis is een vel donkerrood cardstock. Allereerst heb ik een brede strook gesneden uit het vel Night Light - Ellie. Deze heb ik aan de linkerkant van de pagina geplakt. Uit het vel Weather Vane - Cosy Home heb ik een strook met huisjes gesneden waarvan ik de randen heb afgerond met een hoekpons. Deze strook heb ik bovenaan de pagina geplakt, half over de strook links. De verticale foto's heb ik gemat op lichtbeige cardstock en op de strook aan de linkerkant geplakt. De horizontale foto's heb ik, twee naast elkaar, twee onder elkaar, eveneens gemat op lichtbeige cardstock, waarbij ik aan de rechterkant een iets groter stuk cardstock heb gelaten. De hoeken aan de rechterkant van de mat heb ik afgerond met een hoekpons en in het stukje dat nog zichtbaar is, heb ik met okerkleurig garen stiksteekjes geborduurd. Uit een vel okerkleurig cardstock heb ik een geschulpt randje geknipt (als mal heb ik een velletje uit het boekje van Making Memories Noteworthy gebruikt). Dit heb ik aan de rechterkant onder de mat geplakt. Onder de vier foto's heb ik een stuk van de achterkant van het vel Weather Vane - Cosy Home geplakt. Hierop heb ik met bruine thickers van American Crafts de titel gemaakt. Rechtsonder heb ik een aantal bloemen geplakt, met als hart een knoopje of brad, in de kleuren van de LO. De gele bloem aan de rechterkant van de LO heb ik gehalveerd en precies aan de zijkant opgeplakt. Op de oranje bloem heb ik nog een klein kaartje, met daaraan een stukje scrappersfloss, geplakt.

2 opmerkingen:

Romy zei

Een hele mooie lay-out! Deze geeft ook erg mooi de sfeer van je huis weer!

Odetta zei

Ik vind het er heel gezellig en warm bij jou uitzien en de keuze van het papier en de kleuren onderstrepen dit!