maandag 10 november 2008

Verslaafd, gemaakt door Designlid Mireille Gaspersz

Mireille is druk in de weer met het nieuwe October Afternoon papier. Ze heeft deze prachtige lay-out gemaakt (volgens mij schrijf ik dat altijd maar ik meen het ook echt) waarin ze haar Café Fresco verslaving beschrijft. Als je op de afbeelding klikt zie je hem in het groot.
De werkbeschrijving is gemaakt door Mireille:
Basis is een vel donkerbruin cardstock. Uit de achterkant van het vel Weather Vane - Crunchy Leaves heb ik een groot stuk gesneden en dit opgeplakt. Vervolgens heb ik uit de vellen Night Light - Ellie (zowel de voor- als de achterkant) en Night Light - Louie smalle strookjes gesneden en die overlappend van elkaar opgeplakt aan de rechterkant. Uit het vel Weather Vane - Picking Pumpkins heb ik een brede strook gesneden en die linksonder opgeplakt. De journaling heb ik geprint op gelinieerd papier en deze onder de foto (die op hetzelfde gelinieerde papier is gemat) geplakt. Aan de rechterkant heb ik met donkerbruin garen steekjes geborduurd. Aan de rechter onderkant van de foto heb ik een half rondje uitgeknipt. Deze opening heb ik geaccentueerd met limegroene brads, en in de opening zelf heb ik een cirkeltje geplakt, dat is geknipt uit het vel Weather Vane - Sweater Weather. Uit dit vel heb ik nog meer cirkels geknipt en deze heb ik ik links bovenaan de pagina geplakt. Uit de achterkant van het vel Night Light - Henry heb ik nog twee kleine swirls geknipt die ik boven de journaling heb geplakt. De titel is gemaakt met rode thickers van American Crafts en de datum met letterstickers van Making Memories. Ten slotte heb ik nog een stukje donkerbruin lint met witte stippen over het strookje gestreept papier geplakt.

3 opmerkingen:

anja curvers zei

Ook deze is prachtig mooi Mireille.

Romy zei

Heel erg mooi gemaakt! Ik vind het ook een erg leuk onderwerp:)

Odetta zei

Ik krijg door de smakelijke lay-out spontaan zin in koffie!