zaterdag 6 december 2008

Kerstkaarten, gemaakt door Designlid Mireille Gaspersz

Mireille heeft deze twee prachtige kerstkaarten gemaakt. Ik vind ze zo mooi geworden...
De werkbeschrijving is gemaakt door Mireille:
Kaartje 1
Het dubbele kaartje is gemaakt van rood cardstock en 10 x 10 cm groot. Hierop heb ik allereerst een stukje van het vel Daisy D's Picking Daisies - Charles Street Banner geplakt. Daaroverheen aan de linkerkant (verticaal) een strook van het vel Beacon Hill Stripe. Uit het vel Daisy D's Autumn - Atelier Toile heb ik twee kleine stukjes gesneden en er één linksonder en één rechtsbovenaan geplakt. Uit het vel Daisy D's Picking Daisies - Colonial Paisley heb ik een paisley, een takje en een bloem geknipt en die opgeplakt. Verder nog een bloem, bestaande uit twee lagen, een crystal brad als hartje. Langs de randen van het kaartje heb ik met een speld gaatjes geprikt. De tekst is geprint op een stukje geblokt papier, waarvan ik de randen heb bewerkt met olijfgroene chalk. Dit strookje heb ik met foamtape opgeplakt.

Kaartje 2

Het dubbele kaartje is gemaakt van rood cardstock en 10 x 10 cm groot. Hierop heb ik allereerst een stuk van het vel Daisy D's Beacon Hill Stripe geplakt. Daaroverheen, aan de onderkant, horizontaal, een smalle strook van het vel Daisy D's Autumn - Atelier Toile, waarvan ik de randen heb bewerkt met olijfgroene chalk. Aan de linkerkant heb ik verticaal een stukje rood/wit gestippeld lint geplakt. Uit het vel Daisy D's Picking Daisies - Charles Street Banner heb ik drie kerstboompjes geknipt (als mal heb ik een kerstboompje gebruikt uit een vel kerstpapier dat ik nog had liggen ;-)). Hiervan heb ik de randen eveneens bewerkt met olijfgroene chalk. Twee boompjes heb ik met gewone lijm opgeplakt, de middelste met foamtape. Op het middelste boompje heb ik een aantal strass-steentjes geplakt, als "kerstballen". Aan de rechterkant heb ik drie kleine rode knoopjes geplakt en rechtsbovenaan een sneeuwster met een crystal brad als hart. De tekst is geprint op een stukje geblokt papier, waarvan ik de randen heb geborduurd met rood garen.

1 opmerking:

Romy zei

Die zijn zeker erg mooi! Dat Daisy D's papier blijft fantastisch.