woensdag 3 december 2008

"Photoshoot Luc", gemaakt door Marianne


Dit is de eerste lay-out die ik met de prachtige collection pack-Ambrosia van Basicgrey heb gemaakt. Alles wat ik heb gebruikt komt uit deze collection pack, ook de donkerbruine achtergrond. Ik heb alleen nog een witte pen, de threading water pons en de edge distresser gebruikt.
De foto's zijn gemaakt door Veronica Mouthaan, jawel ons designlid. Het plezier dat de kids hadden straalt helemaal van de foto's af. Ik ben zo blij dat ik eindelijk eens foto's heb waar luc normaal lachend opstaat *lol*, hij trekt altijd zo'n apart bekkie als ik een foto wil maken maar hier straalt hij.

5 opmerkingen:

sam zei

erg leuke Lo, en leuke foto's!
groetjes sam

Anoniem zei

Wat een leuke lootjes en mooie foto's!

Romy zei

Een superstrakke lay-out! Door het zwart is deze weer helemaal voor jongens:-) Luc staat er inderdaad heel leuk op.

Unknown zei

Gaaaaf! Wat is dat leuk om die foto's te zien hihi :) Je hebt er (zoals altijd) weer iets super moois van gemaakt!

Anoniem zei

super die foto's en de mooie ambrosia papier van basic grey,passen heel goed samen.