vrijdag 23 januari 2009

Joepie!


Sam heeft me vandaag een award gegeven! Dank je wel, wat lief van je en ik ben er heel blij mee
With this award I have to share 5 addictions, so here they are.
- ik kan heel goed dagdromen
- ik moet 's avonds wat hartigs eten
- ik ben verslaafd aan routes maken voor de vakanties
- Love paprikachips (met dip)
- een week zonder scrappen is een week niet geleefd :-)
I have to give this award to 5 other bloggers so I hope I can find some bloggers that don’t have it already.
Poeh, da's moeilijk...ik vind zoveel blogs leuk. Ik geef hem door aan iedereen die een scrapblog heeft!

3 opmerkingen:

Odetta zei

Proficiat! Zeer terecht verdiend, want jouw blog is een bron van inspiratie!!!

Romy zei

Gefeliciteerd met je award! Hij is in goede handen, want je blog ziet er altijd prachtig uit. Enne, leuke anekdotes. Vooral de laatste uitspraak ben ik het mee eens:)

Anita zei

gefeliciteerd! en hij staat er terecht :_)