donderdag 1 januari 2009

Leuke blogs gezocht

Hallo Allemaal,

Het nieuwe jaar is nu echt begonnen en we hadden een heerlijk avondje (het lijkt sinterklaas wel als ik het zo opschrijf haha). Mijn moeder kwam bij ons oud en nieuw vieren en nadat ik 2x gewonnen had bij Catannen kon mijn avond al niet meer stuk. Later op de avond kwamen mijn broer en schoonzusje met een fles heerlijke champagne die we natuurlijk om 12 uur soldaat hebben gemaakt, samen met de perfect gebakken oliebollen van oliebollenbakker Henri (hij was er zelf ook trots op volgens mij). Luc is wakker gebleven tot half 1 en lynn tot half 2! Ze zijn toch werkelijk net hun moeder, ook zo'n nachtbraker. Alleen vanochtend was het minder lollig, de champagne en wijn waren wel erg lekker geweest...maar zoals mijn moeder vroeger al zei...'s avonds een echte meid, dan 's morgens ook een echte meid. Maar ach, het nieuwe jaar moet goed ingeluid worden toch?

Ik heb een nieuw rubriekje op mijn blog toegevoegd. Als je mijn blog linkt op jou blog (een vaste link) en me even een berichtje stuurt met jou scrapblog, dan plaats ik deze op mijn blog. Ook heb ik een link naar het SA-forum geplaatst, waar ik sinds oktober de SA-wedstrijd sponsor. Ik vind het een heel gezellig forum, waar je aan alle leuke opdrachten en challenges mee kunt doen, maar niets hoeft. Heb je geen tijd of heb je alleen maar zin om gezellig te kletsen, dan kan dat ook. Deze link vind je in de rechterkolom van mijn blog.

Een vriend van ons heeft een babytje gekregen dus ik ga maar eens aan de slag om een geboortekaartje te maken. Anja heeft me al prachtige kaartjes doorgemaild (deze plaats ik as. maandag, ze zijn echt helemaal te gek) en ik ga hem ongegeneerd liften. Nog heel even geduld dus, maandag zijn Anja's nieuwe prachtige kaarten te zien!

2 opmerkingen:

Romy zei

Dat klinkt erg gezellig! Het nieuwe jaar is goed ingegaan:)

Ik heb je op mijn blog (www.scrapstuffandmore.blogspot.com) al een tijdje onder de categorie bij links staan:)

Ik ben al erg benieuwd naar je kaartje:)

Odetta zei

Gelukkig Nieuwjaar! Dat 2009 een beter jaar voor jullie mag worden dan 2008 was!

Heel hartelijk bedankt dat jij een link naar mijn blog op jouw blog heb geplaatst!

Helaas moet ik maandag weer gaan werken, het wilde niet zo lukken met het winnen bij de staatsloterij :0(.