dinsdag 20 januari 2009

NIEUW NIEUW

Ik ben de hele namiddag (en avond) bezig geweest om alles in de webwinkel te krijgen, maar het is weer gelukt en ik ben helemaal blij...ik vind alles weer zo leuk (sorry, ik ben erg, ik weet het haha)

Wat is allemaal nieuw?
(klik op de afbeeldingen om op ze in de webwinkel te vinden)


Nieuw is deze versamark 'vintage sepia' inkt, kleurvast en droogt niet uit.


Ook nieuw is deze populaire pons 'retro flower' van ek-succes.


En nieuw zijn deze mcGill designer ponsen 'stardust' en 'leaves'


De 'crushed velvet flock' is weer volop verkrijgbaar en kun je vinden in de webwinkel onder het kopje 'inkt, verf e.d.' of klik op de afbeelding.



Ook nieuw zijn deze nestabilities van Spellbinder. En deze kun je vinden onder het kopje 'stansen en toebehoren' (of klik op de afbeelding)


En ook bij de glimmermist is een kleur toegevoegd, nl Olive Vine.


En wat dachten jullie van deze allerschattigste clear stempels. Zo leuk om te gebruiken op je receptenkaartjes of in je receptenalbum.


De zwarte tiny alpha's van Making Memories zijn weer opnieuw op voorraad. De pink ledger en
teal ledger tiny's zijn helemaal nieuw.

De willow glittercuts zijn weer volop voorradig, de schattige uiltjes zijn helemaal nieuw. Je kunt ze vinden onder het kopje 'transparanten, Fancy pants' of klik op de afbeelding.


En ook de threading water pons van Fiskars is opnieuw op voorraad.


En deze schattige stempeltje zijn helemaal nieuw en erg leuk geprijsd.


En als laatste heb ik weer een flinke voorraad kraft cardstock ingeslagen. Deze afbeelding is niet zo mooi, maar ik had geen duidelijke foto van kraft cardstock. Het book of balance wat ik aan het maken ben is met dit cardstock gemaakt. Je kunt het vinden onder het kopje 'cardstock' of klik op de afbeelding.
As. zaterdag wordt de hele webwinkel ge-upload. De webwinkel is dan gewoon bereikbaar, maar het kan zijn dat sommige artikelen of artikelgroepen even niet weergegeven worden.

Geen opmerkingen: