zondag 25 januari 2009

Update webwinkel en nieuwe artikelen

Mijn zeer gewaardeerde rots in de computerwereld heeft voor mij een hele nieuwe upload van de webwinkel geplaatst. Ik kan dat zelf wel, maar sinds de webwinkel anderhalf jaar geleden 2x crashte vind ik het voor mijn gemoedsrust veel fijner als hij dat doet! Ik heb een aantal nieuwe aanpassingen in de webwinkel aangebracht (en dat heb ik dan weer wel helemaal zelf gedaan haha) ...

1) alle submenu's zijn nu voorzien van plaatjes...dat is veel duidelijker en gemakkelijker. Je ziet nu in een oogopslag wat je allemaal in de webwinkel kunt vinden. Kijk maar eens bij 'papier', 'cardstock' of 'brads'. Ik ben heel benieuwd wat jullie er van vinden!

2) de verzendkosten zijn aangepast...vanaf nu wordt er al gratis verzonden vanaf 25 euro en heb je de keuze om pakketpost via dhl of via tnt post te verzenden. Neem snel een kijkje in de webwinkel onder het kopje 'verzendkosten'.

3) er zijn ook weer veel nieuwe artikelen binnengekomen. Veel nieuwe thickers, brads (mini brads, medium brads en large brads) en grote eyelets.
De nieuwe artikelen staan nu nog onderaan de beginpagina van de webwinkel (op deze artikelen na, die staan al wel in de webwinkel maar plaats ik maandag bij de nieuwe artikelen), maar maandag verhuizen alle nieuwe artikelen naar een nieuw kopje bovenaan de webwinkel genaamd NIEUWE ARTIKELEN (duh)

4) Naast het kopje nieuwe artikelen vind je het kopje 'verwacht'. Daar vind je een aantal artikelen die we binnenkort verwachten. Er komen nog veel meer nieuwe artikelen aan, maar ik plaats niet alles...er moet wat te raden overblijven toch? :-)

Ik ben heel benieuwd wat jullie van de nieuwe subgroepen (met plaatjes) vinden...
Maar nu ga ik weekend houden, ik ben al vanaf vanochtend 9 uur nonstop aan het werk. Maar dan heb je ook wat!

2 opmerkingen:

sam zei

ziet er allemaal super uit, heel handig! En je hebt ook weer een hoop leuke nieuwe dingen, heb alleen nog steeds een koop verbod

:(

groetjes sam

Odetta zei

Heel overzichtelijk allemaal. Super gedaan!!!