dinsdag 24 februari 2009

9 nieuwe berichten!!

Ik heb vandaag 9 nieuwe berichten geplaatst (deze niet meegeteld). Marlieke mailde me twee nieuwe lay-outs door, ik heb zelf het een en ander geplaatst, Mireille mailde een nieuwe lay-out door en ook Anja mailde me een lay-out, een kaart en een giftbag door. Ze staan inmiddels allemaal op de blog. Kijk en geniet. Het zijn ook de laatste berichtjes van deze week, want ik werk alleen morgen nog een uurtje en dan ben ik een paar dagen vrij (zie ook de beginpagina van de webwinkel voor info). Luc is dan jarig en we gaan lekker genieten en feesten. Ik wens jullie allemaal fijne dagen en een fijn weekend en tot maandag!
(en ik zou het heel erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat bij een of meer lay-outs of projecten die je mooi, leuk of inspirerend vindt)

3 opmerkingen:

Romy zei

Ik zag het: wat een berichten allemaal. Erg leuk en inspirerend:) Alvast een heel fijne mini-vakantie en een fijne verjaardag voor Luc!

L4a zei

Leuk weer allemaal!!!! Hier ook druk.....geniet lekker van je "vrije tijd"!!!!!

Odetta zei

Hele fijne dagen toegewenst en voor Luc: alvast van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag!!!