vrijdag 20 februari 2009

Een speciale dag voor een feestje...



Luc is volgende week jarig maar mocht kiezen of hij vandaag op school wilde tracteren of 's maandags na de vakantie. Nou, daar hoefde hij niet lang over na te denken, vandaag dus. Nu kwam iedereen verkleedt op school en was het carnaval! Gisteravond hebben we samen alle cakejes versierd en vanochtend nam Luc ze trots mee naar school. Helaas mogen wij niet meer bij het feestje aanwezig zijn maar ik had mijn fototoestel aan de juf gegeven en zij heeft foto's gemaakt. Het ziet er allemaal wel superfeestelijk uit, ik vind het zo jammer dat we er niet bij mochten zijn (maar ik snap het wel hoor). Behalve het feest heeft luc ook flink carnaval gevierd. Hij ligt nu lekker op de bank bij te komen met zijn favoriete film van het moment...star wars (hij is helemaal star wars fan...vraagt ook alleen maar lego starwars haha). Ik ga me nog even volgooien met koffie en dan gezellig samen met hem kijken.
Hieronder vind je de gewijzigde openingstijden ivm. carnaval ed.
Ivm. carnaval, de verhuizing van het postkantoor én het dhl punt worden van 23 februari t/m 26 februari geen bestellingen verzonden. De bestellingen worden wel verwerkt.
Alle bestellingen die 25 februari betaald zijn worden 27 februari verzonden.
26 en 27 februari worden geen bestellingen verwerkt.
Voor alle feestvierders onder ons...een hele fijne carnaval!

3 opmerkingen:

Odetta zei

Je ziet er stoer uit cowboy Luc! En de cakejes zien er erg lekker uit!

Anoniem zei

Yammie,lekker hoor die cakjes.
fijne verjaardag alvast groetjes lean

Romy zei

Wat een heerlijke cakejes. En al helemaal nu ze door een cowboy worden getrakteerd:) Alvast een heel fijne Carnaval toegewenst en ook een fantastische verjaardag voor Luc.