woensdag 11 februari 2009

Getagged...

Wat leuk, ik ben getagged door Natasja.
Dit is de opdracht: Ga naar de map waar je jouw foto's bewaart op je computer. Ga dan naar het 6e mapje en pak hier de 6e foto. Zet deze foto op je blog en vertel wat het verhaal rondom deze foto is. Tag hierna zes personen en vraag hen om hetzelfde te doen. Laat een berichtje op hun blog achter of stuur ze een mailtje om ze te laten weten dat jij ze hebt gekozen.

Vorige week was ik getagged door Romy, met dezelfde opdracht. Maar ik vind het zo leuk vinden...ik ga gewoon weer zoeken in mijn map. Ik zoek nu in de map van vorig jaar. (de andere foto was van het jaar daarvoor, toen had ik net mijn digitale fototoestel).

De 6e foto uit het 6e mapje van vorig jaar is gemaakt met Koninginnedag. Er is dan altijd een fietstocht door het dorp en mijn kids wilden graag meedoen. Luc is helemaal trots op zijn zelfversierde fiets :-)

Iedereen die het leuk vindt om de 6e foto van je 6e fotomapje te laten zien...bij deze ben je getagged!

1 opmerking:

Anoniem zei

de mijn is onderweg hoor!!
grtjs bea