woensdag 4 maart 2009

Een nieuw begin, gemaakt door Designlid Mireille Gaspersz


Voor deze LO heb ik als basis een vel effen designpapier gebruikt dat ik nog had liggen. De kleur past precies bij de turquoise stippen van het vel MME Grow - Lots of Dots. Hiervan heb een groot stuk gesneden en dat horizontaal over de pagina geplakt. Uit het vel MME Grow - Little Blossom heb ik een groot stuk van de achterkant gebruikt. Dit heb ik verticaal aan de linkerkant geplakt. De foto heb ik gemat op gelinieerd crèmekleurig papier. Onder de foto heb ik, schuin, een stuk opgeplakt van de achterkant van het vel MME Grow - Funky Vines. Hiervan heb ik de randen met borduurgaren grote steken gegeven. Uit het vel MME Grow - Funky Vines heb ik een takje geknipt en dat onderaan de strook oranje papier geplakt. De, eveneens op gelinieerd papier, geprinte journaling is heel uitgebreid en gaat over de moeilijke periode na Tom's geboorte: de eerste zeven weken heeft hij bijna alleen maar gehuild. Toen hij ingebakerd werd, verdween het huilen als sneeuw voor de zon en kregen we een blije baby. Vandaar ook de titel "Een nieuw begin". Deze titel heb ik gemaakt van thickers en letterstickertjes. Onder de "N" van de titel heb ik drie grote groene brads geplaatst en links van de journaling een oranje bloem met een knoopje als hartje. Hierin heb ik nog twee minibrads bevestigd. Tot slot heb ik alle randen van de LO met een edge distresser bewerkt en een scheur gemaakt aan de bovenkant.

1 opmerking:

Odetta zei

Heel erg mooi gedaan. De schattige foto en journalling zijn het voornaamste van deze lay-out. Het designpapier zorgt voor de mooie aanvullende accenten.