vrijdag 13 maart 2009

Hip hip hooray


De kleuren van de scanner zijn waardeloos. Op de een of andere manier scant mijn scanner zo flets en ik krijg hem niet feller. Maar goed...ik heb geen zin (sorry haha) om het voor de 10e keer in de scannen dus jullie moeten het maar met poging nr. 9 doen.
De stempels zijn van KaiserKraft en ik heb ze afgedrukt met versafine sepia inkt. Odetta gaf me deze tip en dit is zo'n fijne inkt. Hij werkt prettig en heeft een prachtige vintage bruine kleur. Thanx Odetta! De afbeeldingen zijn ingekleurd met glimmermist. Het is op de scan niet te zien, maar de gekleurde vlakken glimmen (en zijn feller van kleur). Ik heb wat glimmermist op een acrylplaatje (stempelblok) gedaan en met de waterbrush heb ik alles ingekleurd. De grote stempel is op een stukje papier van Prima Marketing gestempeld en daarna ben ik er nog licht met blauwe glimmermist overheengegaan. Op het kaartje zelf heb ik alleen nog de voelsprieten afgedrukt, de rest is erop geplakt. De rondjes zijn allemaal ingekleurd met liquid pearls. De randen van het kaartje zijn met sepia beinkt.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

ow wat een leuk kaartje en wat leuk dat je ook met glittermist kan inkleuren.. xx Tamara

Marlieke zei

ik vind dit kaartje helemaal leuk zeg en je werkwijze heeft me op een idee gebracht!! Ik kleur "altijd" met soufflepennen of copic markers, maar dit kan natuurlijk ook! Erg gaaf!

Romy zei

Wauw, wat een lief kaartje! Die vlinders zijn prachtig zeg. Al die glimmende stipjes vind ik ook erg mooi staan.

Odetta zei

Wauw, wat een schitterend kaartje! Het is weer een echte Marianne!!! En wat een geweldig idee om met glimmer mist in te kleuren. Super!!! En wat mijn tip betreft over de Versa Fine Sepia inkt, ik heb deze tip ook gekregen en weer doorgegeven. :0)
Het heeft een hoog vintagelook-gehalte.
Als je eenmaal deze inkt heb gebruikt, wil je geen ander meer. Ik heb nog steeds mijn eerste inktpad en ik heb al heel wat stempelafdrukken hiermee gemaakt! Een echte aanrader, dus!

Ellen zei

schitterend.. die vlinderstempels hebben een hoog hebgehalte