zaterdag 28 maart 2009

I love my snoopy, ingezonden door Marjan Kuppers

Wat een heerlijk vrolijke lay-out heeft Marjan naar me doorgemaild...ik zou ook blij worden met zo'n heerlijke sloffen (ik heb van die aftrappertjes, maar ze zitten wel heel erg lekker haha). Je ziet dat je niet altijd heel veel dessinpapier hoeft te gebruiken. Een achtergrond van cardstock, lekker veel vierkantjes van restjes dessinpaier en wat embellishment geven een prachtig resultaat.

Marjan heeft oa. de volgende materialen gebruikt:
- wit cardstock
- zwarte Rhinestones
- diverse brads,
- een stukje wit ribbelkarton.
- Thickers: Leg warmers, vilt,
- 5 knopen,
- div. lint,
- bloemen,

Marjan heeft de papiertjes gescheurd en in een passende indeling op elkaar gelegd. Erop diverse bloemen en knopen, al dan niet gestapeld. De I is geknipt uit zwart vilt om bij de Thickers te passen. Het kadertje om de foto is een helft van een punchout, de rest wijst zich eigenlijk vanzelf .

Dank je wel Marjan voor het doormailen van je lay-out.

3 opmerkingen:

Odetta zei

I love the lay-out en Snoopy too!

Groetjes, Odetta

Romy zei

Wow, die is leuk! Hihi, leuke sloffen:) Als je het goed vind, zal ik hem in mijn inspiratiemapje zetten.

Marlieke zei

Die is heel erg leuk geworden zeg!