dinsdag 10 maart 2009

Nieuw Nieuw Nieuw







Ik zat er al een poosje op te wachten (ik weet het, ik ben af en toe een zeer ongeduldig persoontje haha), maar het is dan ook wel echt de moeite waard. Alle tags, labels en note pages zijn nog mooier dan ik had gedacht. Je kunt alle informatie en grotere afbeeldingen hier vinden.





Er zijn ook al een aantal nieuwe clearstempels van Prima Marketing binnen gekomen. Ze zijn super als achtergrondstempel, om mee te freestylen, om...nu ja, er is genoeg te bedenken. Dat is het leuke van de Prima Marketing producten, ze zien er goed uit, zijn kwalitatief goed en zeer veelzijdig. Je kunt ze vinden onder het kopje 'stempels' 'clearstempels' op pagina 2 en 3 of klik hier.



Ook nieuw is de art stitches serie van Prima Marketing. Prachtig mulberry papier dat afgewerkt is met stiksteekjes. Zo mooi, ik werd er meteen verliefd op. :-)
Ook zijn er bijpassende journaling notes die je natuurlijk ook weer in kleine setjes kunt vinden.
Je kunt alles van deze serie hier vinden.


Ik ben druk bezig de webwinkel te vullen met nieuwe spullen, maar helaas gaat dat niet zo snel. Leve de snelle internetverbinding (pfft *diepe zucht*). We zijn al druk bezig onze verbinding te laten upgraden. Hij downloadt snel genoeg maar uploaden gaat momenteel echt niet vlug...de verbinding upgraden trouwens ook niet. Ik dacht dat het maar een stekkertje omzetten was maar dat zal wel te gemakkelijk gedacht zijn. Waarschijnlijk moeten eerst 5 formulieren in 10-voud ingevuld worden of zo...komt allemaal goed. Zodra ik weer nieuwe artikelen online heb laat ik het natuurlijk weer weten.

Geen opmerkingen: