dinsdag 7 april 2009

Walking the Dog, mini-album ingezonden door Lean de Ruiter

Lean had me vorige week al dit werkelijk prachtige min-album doorgemaild, maar *schaam schaam* ik heb nu pas tijd het te plaatsen. Als je op de foto's klikt zie je een grotere weergave. Ik vind het album zo prachtig, zo helemaal 'Lean'. Dit is echt haar stijl en ik ben er dol op. Ze heeft gebruik gemaakt van heel veel lintjes, embellishments en papier uit de cosmo cricket serie 'wanted'. Verder heeft ze gebruik gemaakt van Crackle paint, stempels, bloemen en kant. De bladzijden zijn aan elkaar gebonden met de bind-it-all. Ik hoop dat je nog veel mini-albums door blijft mailen, je geeft mensen zoveel inspiratie!

4 opmerkingen:

.:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. zei

Wat een werkelijk adembenemend mooi mini boekje!!!

Ik vindt hem echt prachtig!

Liefs, Marit.

Tamara zei

wat een prachtig album is het geworden zeg.. papier past helemaal bij de foto's!!

Odetta zei

In één woord schitterend, Lean!
Je proeft de zilte lucht bij de zee!

Marlieke zei

WOW Lean, eerlijk waar: heel erg mooi! Het is net wat marianne ook al zei: dit boekje geeft mij (en zeker vast ook heel veel anderen) weer heel wat inspiratie!