dinsdag 19 mei 2009

Karlstad, ingezonden door Marlieke Moesman

Marlieke is net zo gek op Scandinaviƫ als wij en deze lay-out gaat over een plaats genaamd: Karlstad. Ik vind de blaadjesranken helemaal geweldig. Ze heeft de nieuwe 'invisible' alfabetletters van Heidi Swapp gebruikt en vindt ze te gek (net als ik trouwens, ik heb er ook al een lay-out mee gemaakt, maar die komt donderdag op de blog).

Dit is haar werkbeschrijving:
Als basis heb ik (wederom) een vel Bazzill Dotted Swiss Cardstock gebruikt. De foto's, die ik eerst vierkant gesneden heb, zijn gemat op datzelfde cardstock en ook het uitgesneden kader is van het Bazzill Dotted Swiss Cardstock. De bladertakjes heb ik gedeeltelijk losgesneden, zodat ze over het kader en de foto's heen komen. De takjes heb ik vastgezet met de Quickie Glue pen. De randjes van de foto's en de buitenrand van de lay-out zijn bewerkt met blauwe inkt. Ik had geen letters die goed bij deze LO paste (niet voldoende letters in ieder geval), daarom heb ik de titel (Karlstad) gemaakt met de geweldige Invisible-letters van Heidi Swapp! Wat een fantastische uivinding! Ik heb de letters ingesmeerd met blauwe inkt. Het resultaat met de witte puntjes, past goed bij het Bazzill Dotted Swiss cardstock dat ik gebruikt heb. De letters zijn daarna omgetrokken met een zwarte fineliner. De blauwe glitterletters komen gewoon van de Action. De journaling is ook geschreven op een stukje Bazzill Dotted Swiss Cardstock, dat aan de randen bewerkt is met ColorBox Cat's Eye, kleur Magenta.

2 opmerkingen:

Romy zei

Ook ik vind deze layout supermooi geworden! Heel mooi die blaadjesranken.

Odetta zei

Ik vind de combinatie met de mooie blaadjes en overige strakke lay-out schitterend!!!