dinsdag 19 mei 2009

Love this song...

Ik heb dit liedje gehoord tijdens de open dag van Lynn's dansschool en ik kreeg het sindsdien niet meer uit mijn hoofd. Nu ben ik er eindelijk achter wie het zingt en hoe het heet: Madcon met beggin. Hier kun je hem horen, misschien zing je het dan net als ik de hele dag (en blij dat ze er mee zijn....NOT....maar ja, da's pech dan haha)


En toen vond ik ook nog deze clip, links zie je justin timberlake...


Nou ja...en als we dan toch bezig zijn, één van mijn alltime favoriete liedjes: What comes around van Justin Timberlake. Heerlijk om bij weg te dromen.


En hier krijg ik altijd op het eind kippevel, zodra muziek bombastisch wordt krijg ik kippenvel, altijd en als het tijdens een musical is ben ik in staat om spontaan in huilen uit te barsten omdat het me zo raakt (ja hoor, ik heb zo mijn eigenaardigheden haha...


En hier krijg ik dus ook tranen van in mijn ogen, zo mooi die opbouw van het lied en hoe ze het zingt. Zo en nu stop ik met het jullie vervelen, ik vind het soms gewoon leuk om youtube af te struinen. Ik had al lang in bed moeten liggen, morgenochtend mag ik in lynn's klas meehelpen tijdens de sportdag...moet ik wel een beetje fit zijn toch? :-)

2 opmerkingen:

Odetta zei

Lisa vond ik ook al helemaal super! Wat kan zij zingen, zeg!
Kane komt binnenkort in Blerick (bij Venlo). De unplugged cd February is een echte aanrader.
Momenteel vind ik het nummer Use Somebody van de Kings of Leon lekker in mijn gehoor klinken.
Zonder muziek, geen inspiratie!

Marlieke zei

Je verveelt ons niet hoor! Ook niet met je you-tube filmpjes, haha. Ik vind het wel leuk! Heb je een fijne sportdag gehad enne...was je fit genoeg? ;-)