donderdag 14 mei 2009

Maarten, ingezonden door Marlieke Moesman

Volgens mij is deze foto in de keukenhof genomen :-). Door de titel om de foto te plaatsen (boven en onder) valt de foto extra op. Leuke lay-out Marlieke, jij gaat als een speer!

Werkwijze:

Als basis heb ik een vel uit de lijn van Cosmo Cricket gebruikt: Everafter-Something New. Verschillende rechthoeken met verschillende papierlijnen gemaakt. Ook de foto is gemat op papier. Alle randjes zijn bewerkt met de edge distresser (Heidi Swapp). Aan de linkerkant heb ik nog twee reepjes 'restpapier' geplakt, ook hiervan zijn de randjes bewerkt met de edge distresser. Met stickles (kleur: Cinnamon) heb ik in twee hoeken een figuur gestippeld. Ik heb me voor de vorm van het figuur laten inspireren door het strasssteentjesfiguur van Prima Marketing Say it in crystals. De letters heb ik gemaakt met de cuttlebug. Ze zijn vastgezet met de Quickie Glue pen; die werkt zo makkelijk voor dit priegelwerk! Tot slot de letters omgetrokken met een hele donkergroene fineliner.

1 opmerking:

Unknown zei

Deze is ook mooi en de [zucht]de letters zijn zo mooooooiiiii.
Maar ja budget[hihi].
gr,Lean.