woensdag 27 mei 2009

MadeByMaly bestaat 3 jaar!

1 Juni as. bestaat MadeByMaly drie jaar en ik heb nog een heleboel leuke plannen en ideeën dus aan stoppen denk ik niet!
3 Jaar geleden ben ik begonnen met het maken van scrapbooktitels en nu heb ik deze fijne webwinkel, geweldig leuke klanten en een eigen atelier…wie had dat gedacht.
Ik wil dit graag met jullie vieren:

Van 27 mei tot en met 2 juni 10% korting op al het dessinpapier, ook de papierpakketten, het papier in de uitverkoophoek en de nieuwe lijnen. Uitgezonderd van deze actie zijn cardstock, colorcore cardstock en dotted cardstock.
Deze aanbieding is niet geldig voor al lopende bestellingen.

Na je bestelling ontvang je via e-mail een aparte factuur waarin deze korting verwerkt is.
In het weekend en met de pinksterdagen worden geen bestellingen verwerkt of verzonden, deze worden dan weer ’s dinsdag op volgorde van binnenkomst verwerkt.

Natuurlijk mag je je bestelling ook op afspraak af komen halen of komen snuffelen in het magazijn…Koffie en thee staan dan klaar.

Misschien heb je nog zin om aan de wedstrijd mee te doen? We hebben nog maar 2 inzendingen binnengekregen…daar kunnen vast nog wel een paar inzendingen bij.
http://www.madebymaly.nl/Wedstrijd-N_xp_13.html

Ben je met 3 of meer personen, denk hierbij bv. aan je scrapclubje, vriendinnengroep, vrijgezellenfeest, bedrijfsuitje enz, dan kun je bij MadeByMaly een leuke en gezellige workshop komen volgen. We spreken dan in overleg een datum en tijd af. Hier vind je alle informatie: http://www.madebymaly.nl/Workshops-en-crops-N_xp_23.html

Ik kijk met heel veel plezier uit naar de komende jaren…

5 opmerkingen:

Unknown zei

Ik ben heeeeel blij dat je niet stopt ,want ik vind je dat je een heel leuke scrapwinkel heb en een tof blog.En zelf ben je ook altijd bereid om te helpen of iets voor je klant uitezoeken,je verdiend een vette 10.Enuuhhh gefeliciteerd met je 3 jarig bestaan TOPPIE.
Groetjes, Lean.

Odetta zei

Hiep Hiep Hoera!!! 3 jaar alweer!
Wat ik kan zeggen van Made by Maly:

Een waanzinnige lieve eigenaresse, een ontzetten lief gezin dat achter haar staat, een geweldig assortiment producten waar je u tegenzegt, leuke klanten, een heel gezellig atelier en een super service die je nog maar zelden tegenkomt!!!!

Ga zo door, want ik ben een superfan van Made by Maly!!!

Liefs, Odetta

anja curvers zei

Van harte gefeliciteerd Marianne 3 jaar alweer wat een tijd zeg. En hopelijk komen daar nog heel wat jaartjes bij.

Romy zei

Van harte gefeliciteerd met je 3 jarig bestaan. Ik vind dat je een superleuke winkel hebt met veel spulletjes voor elke scrapstijl. Ik kan niet anders zeggen dan: blijf nog lang door gaan met je geweldig leuke winkel:)

Marlieke zei

Nou zeg..mijn mede-scrap-genoten laten ook niets meer voor mij over om te zeggen ;-)

Ook ik ben een superfan van Made by Maly en koop er graag mijn scrapspulletjes.

Proficiat Marianne en wat een leuke actie heb je opgezet!

Blijf lekker doorgaan! Ik vind jou en je winkel fantastisch!