zaterdag 16 mei 2009

Seal

Ik zat zojuist de playlist op mijn blog te beluisteren omdat ik wat muziek had toegevoegd en kwam zo bij een paar liedjes van Seal. Wat heeft die man toch een prachtige stem, ik zwijmel werkelijk helemaal weg als zijn muziek opstaat....er is niets lekkerders dan in slaap vallen terwijl een cd van hem opstaat, mooie dromen gegarandeerd haha (laat Henri dit maar niet lezen haha). Maar zonder gekheid. Als we op vakantie zijn luisteren we heel vaak naar de muziek van Seal, ook mijn dochter is er helemaal gek op. Niet alleen zijn stem is prachtig, ook zijn liedjes zijn dat. Als je iets van Seal wilt horen...Nummer 5 op de playlist (deze vind je rechts op mijn blog) is een prachtige song. Ook op zijn webpage kun je prachtige songs horen: http://www.seal.com/

4 opmerkingen:

Romy zei

Seal heeft inderdaad prachtige nummers en een geweldige zangstem. Het schijnt trouwens ook nog een heel symphatieke man te zijn.

Marlieke zei

Hoi Marianne,

wij hebben hier ook twee cd's van hem liggen. De cd die we de laatste tijd veel luisteren is Seal-Soul. Een geweldige cd.

verder wilde ik je ook alvast vertellen dat de Invisible Letters van Heidi Swapp ZO ONTZETTEND GAAF ZIJN!!! En het werkt heel erg simpel! Nog makkelijker dan ik verwacht had! :-D

Groetjes Marlieke

Unknown zei

Zwijmel muziek en een mooie stem.
Is leuk als je op een blog komt,schrik me te pletter af en toe aaaiiii wat een muziek is dit nou.Speaker uit haha ,maar dit is zeker verdraagbaar .En een aan en uit knop is niet voor niks uit gevonden
Over en uit,Lean.

Odetta zei

Helaas nog geen boxen op mijn computer, maar Seal staat absoluut garant voor zeer aangenaam luisterplezier. Bijvoorbeeld "Kiss of a rose" is ook zo'n heerlijk nummer.