maandag 25 mei 2009

what's tweeter than this?, gemaakt door Designlid Anja Curvers

Anja heeft een vrolijke en zomerse lay-out gemaakt maar door de zwart wit foto's oogt hij ook heel stijlvol. Ik vind de titel geniaal gewoon. Dit is haar werkbeschrijving:

Als ondergrond een vel wit bazill gebruikt. Het dessinpapier is van Bo Bunny Alissa, Alissa, kissable, love you, spunky en twirls. Uit het Alissa heb ik de bloemen uitgeknipt linksonder. Rondom heb ik een stippellijntje getekend met een zwarte pen. Uit het love you papier twee cirkels gesneden en hierop rub-ons verwerkt en sheets. Deze cirkels opgeplakt en daar rondomheen met een zwarte pen nog cirkels getekend. De titel is gemaakt met letterstickers welke ik met een zwarte pen heb omlijnd om ze nog beter te laten uitkomen. Aan weerszijden van de titel nog een sheer vogeltje van maya road opgeplakt.

4 opmerkingen:

Unknown zei

De titel is indrdaad super en geheel is een mooie en vrolijke lo geworden.gr,Lean.

Romy zei

Wauw Anja, wat een mooi geheel vormt je layout weer. Hele leuke indeling en kleurtjes.

Odetta zei

Wat een schitterende en een feel good lay-out! Mooi gedaan, Anja!

Marlieke zei

Ik hou wel van lay-outs met zo'n indeling en kleurgebruik. Heel mooi gedaan!