dinsdag 12 mei 2009

Ze komen echt hoor!

Hallo Allemaal,

Nee, ik ben niet vergeten om jullie prachtige lay-outs, kaarten en mini-albums te plaatsen maar ik werk me momenteel helemaal suf om alle bestellingen op tijd de deur uit te krijgen. Dus...als jullie het niet erg vinden...ze komen echt allemaal op de blog te staan, hopelijk donderdag. Morgen krijg ik de hele dag door klanten en dan is het zo ongezellig als ik aan de blog aan het werken ben nietwaar (hahahaha) Ik vind het zo leuk als mensen langskomen in mijn winkelmagazijn/atelier...We nemen dan een kopje koffie of thee en nou ja...ik geniet er gewoon van, van die gezelligheid. Ik vind het dan ook erg leuk om de mensen achter de e-mails en telefoontjes te leren kennen. Maar eh...wat ik dus eigenlijk wilde zeggen, want ik dwaal weer eens af...nog heel eventjes geduld. Morgen krijgen Anja en Mireille waarschijnlijk hun designpakket binnen en dan zullen ook hun lay-outs en nieuwe inspirerende ideeën weer binnen gaan stromen en zodra ik tijd heb ga ik ook weer aan de gang...het papier roept me (en ik heb alweer een heleboel ideeën, maar eerst mijn mini-album over de winterefteling afmaken).

5 opmerkingen:

Marlieke zei

Hahahaha. Druk druk druk! Ik lees het al. Is eigenlijk een goed teken toch, dat het druk hebt? ;-)

Tot morgen!

groetjes, Marlieke

Unknown zei

Het was ook onwijs leuk om jou te leren kennen Marianne! Je bent een leuk mens! Nogmaals bedankt voor de gezelligheid, en ik kom zeker nog eens aanwaaien ;)

Romy zei

Zo te horen heb je het flink druk. Het lijkt me ook gezellig om eens in jouw atelier langs te komen. Nog heel even wachten en het is zover:)

Unknown zei

Komt goed wij wachten geduldig af.
groetjes,Lean.

Odetta zei

Alleen maar goed dat je het zo lekker druk heb!!! Wij wachten geduldig af naar al het spannends wat komen gaat. En heel erg gezellig dat allemaal leuke mensen leert kennen!

Lieve groetjes, Odetta