zaterdag 16 mei 2009

Zo trots als een pauw, ingezonden door Marlieke Moesman


Marlieke had vakantie en daardoor veel tijd om te scrappen...en dat heeft ze dan ook enthousiast gedaan. Hier is weer een nieuw lootje van haar. Marlieke heeft één van mijn favoriete kleurschema's gebruikt...mooi!

Werkbeschrijving:

Als basis heb ik een vel Bazzill dotted swiss cardstock gebruikt. De foto is op ditzelfde papier gemat. (tip: ik heb de foto gewoon gemat uit het midden van het vel dat ik heb gebruikt als basis. Dit bespaart papier en het is een goede optie als je van een bepaald vel nog maar één exemplaar hebt maar toch wil gebruiken als basis én om te matten). Alle hoeken zijn afgerond met een hoekpons en geïnkt met zwarte ColorBox. De rechthoeken zijn zo opgeplakt dat er aan de randen van het basisvel nog wat ruimte over is. De groene letters zijn van Basic Grey, de zwarte letters van Making Memories. De groene letters zijn omgetrokken met een zwarte fineliner. Met Stickles Lime Green heb ik randen gemaakt. De stempels linksonder en rechtsboven zijn Rhonna Farrer Clear Stamps-Nature-Autumn leaves. De stempels rechtsonder zijn ook Clear stamps, maar dan van Kars-Birds Home. Linksboven nog een Clear stamp. De datum heb ik met een 3D-Glaze rollerpen op de foto geschreven.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Super tekst en ik blijf de stempels mooi vinden.
groetjes,Lean

Odetta zei

Ik vind dit zo'n mooie lay-out! Die kleuren! Schitterend!