woensdag 24 juni 2009

Lot's of great stuf, ingezonden door Joke Sijm

Joke heeft een heleboel inspiratie gehad en mailde me deze prachtige creaties door.
Als eerste zien jullie dit prachtige vakantie album, gemaakt met papier uit de everafter lijn van cosmo cricket. De titel is gemaakt van Thickers en Joke heeft veel gebruik gemaakt van lintjes en bloemen en door het hele boekje heen zijn flapjes en doorkijkjes te vinden. Ik houd van de losse stijl die Joke heeft gebruikt.

Ook heeft Joke nog 3 lay-outs gemaakt met het prachtige 'graphic 45' papier. Toevallig had iemand tijdens de workshop vandaag hetzelfde papier gekozen en jeetje, dat werd ook al zo prachtig...helaas heb ik geen foto's kunnen maken, de tijd ging te snel haha.
Op de lay-outs van Joke is een heleboel te zien. Ze vindt het erg leuk om allerlei embellishments te verwerken en ze doet dit op een losse manier, maar het past allemaal super bij elkaar. Door randjes te distressen geef je net wat meer diepte aan de lay-out en door randjes te beinkten komen sommige embellishments meer los van de ondergrond. Op de bovenste en onderste lay-out heeft Joke 'bingo cards' en rood gewaxed koord gebruikt. Als je op de foto's klikt zie je deze in het groot zodat je de details beter kunt bekijken.


Er zijn nog veel meer inzendingen binnen gekomen, deze komen in de loop van deze week op de blog zodat ik alle inzendingen een beetje spreid.

3 opmerkingen:

Romy zei

Wat een prachtig boekje en layouts, Joke. Inderdaad supermooi met al die details. Je hebt een erg mooi stijl.

Unknown zei

Mooi boekje geworden .En de lay-outs vind ik ook heel gaaf geworden.
gr,Lean

Marlieke zei

Wat je noemt veel inspiratie! Mooi hoor. Ik vind vooral de eerste LO heel erg mooi. En wat is daarop veel te bekijken zeg. Erg leuk!