vrijdag 19 juni 2009

Mini album met stof, ingezonden door Lean de Ruiter

Ik hoorde afgelopen weken zoveel mensen klagen dat hun scrapmojo (inspiratie) weg was, maar als ik kijk wat voor moois ik allemaal via de mail binnen heb gekregen valt het volgens mij allemaal wel mee hoor...ik zit in iedergeval met een bakje onder mijn kin haha.
Moet je nou toch eens kijken wat Lean heeft gemaakt. Ik heb de foto's al zo vaak bekeken maar blijf steeds weer nieuwe dingetjes ontdekken..en die kleuren, zo lekker vrolijk.
Ze heeft het boekje gemaakt van een doos, deze wit geverfd en daarna met kranten en gesso gepimpt. Ze heeft heel veel restjes stof gebruikt, blaadjes lint en ze heeft een frame gemaakt van crackle paint (mijn favoriete spul, samen met de glimmermist en puffy paint). Ook heeft ze stempels en bloementjes gebruikt.
Ik kan maar één ding zeggen....prachtig!




5 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi Marianne,je hebt hem al geplaast.Ja het was wel een werk maar de foto´s gaven een exrta kick.En nu effffe rustig aan.
prettig weekend,Lean

Romy zei

Hoi Lean, Je wist het al, maar je boekje is geweldig mooi geworden. Helemaal in jouw prachtige stijl en afgewerkt tot in de puntjes.

Marlieke zei

Prachtig is-ie inderdaad Lean, maar dat wist je al. Maar ook nu ik hem op deze blog nog eens zie.....echt heel erg mooi. Hoe krijg je het toch voor elkaar.

Mireille zei

Wat een geweldig mooi boekje!! Super!!

Groetjes,
Mireille

Odetta zei

Door dit schitterend gemaakte mini-album word ik hierdoor helemaal opgefleurd!!! Lean is wel heel erg handig met naald en draad!