donderdag 11 juni 2009

Nieuw

Vanmorgen kwam een hele (en dan bedoel ik ook hele) grote doos vol leuke spullen binnen. Ik ben ze nu online aan het plaatsen en ze zullen er zo op staan...kijk maar snel in het kopje 'nieuw' in de webwinkel of klik hier: http://www.madebymaly.nl/NIEUWE-ARTIKELEN-N_xp_26.html

Een klein tipje van de sluier:
de nieuwe travel lijn van my little yellow bicycle
mini bingo cards en calender cards van jenni bowlin
chipboard buttons van jenni bowlin
en nog meer en meer.....

Morgen plaats ik nog nieuwe kleuren glimmermist...ben een beetje gaar nu.

2 opmerkingen:

Marlieke zei

Oh oh oh wat een leuke spulletjes toch weer! Die borderpunch! Helemaal leuk zeg!!! IK BEN ENTHOUSIAST!

Heidie zei

wat een leuke spullen heb je weer binnen. Had een kaart gemaakt met een stempel van Inkadinkado. En een aantal mensen wilde weten waar ik die stempel vandaan had. Heb ze meteen naar jou website doorgestuurd.
groetjes Heidie