zondag 28 juni 2009

Road Trip

Ik maak altijd een album om onze reisverhalen in op te schrijven. Dit jaar is het dit album geworden. Ik heb gebruik gemaakt van de volgende materialen:

Alle materialen zijn van My little yellow bicycle uit de traveler lijn.
- traveler frames
- dessinpapier uit de traveler lijn
- embellishments traveler (chipboard stickers)
- glitter stickers
- journaling tablet
- cardstock stickers
- clear cuts traveler shapes
Verder:
- transparante sheet
- bind it all
- making memories tiny alphabet stickers zwart en teal.

en als afwerking de traveler ribbons (maar die bind ik straks pas om de ringen, anders zijn ze al helemaal verfrommeld).

Dit is pagina 1 van de kaft (de kaft bestaat uit 2 pagina´s)Dit is een transparant. Hierop heb ik de chipboardletters uit de embellishment set gebruikt, de ronde cardstock sticker en de ronde traveler frame (niet vergeten het beschermvel van de achterkant te halen). De sticker linksonder is een glitter sticker. Deze zijn transparant.
Hieronder zie je het tweede deel van de kaft: De ondergrond is dessinpapier en daarbovenop heb ik het rechthoekige traveler frame (de tekst zit er al op) verwerkt, rechts heb ik allemaal stickers verwerkt, cardstockstickers en stickers uit de embellishments set (chipboard stickers). Er zat een plaatje van amerika bij, daar gaan we dus niet heen, daarom heb ik erboven een sticker van een pijl bevestigd met daarop de tekst ´we are here´, maar met de tiny alphabet stickers van making memories heb ik er ´not´ bij gezet...grapje haha. Ik verwerk zo´n grapjes altijd graag. Op de ´postzegel´ is een glitter sticker van een stempelafdruk verwerkt.
Dit is pagina één, ook hierop heb ik cardstock stickers bevestigd. De ronde sticker is een chipboard sticker van de ´embellishments set´ en daarop heb ik een bloem bevestigd die ik uit een vel dessinpapier heb geknipt.
Dit is een pagina uit het album, alle pagina´s zijn op dezelfde manier samen gesteld. Het vierkant met de lijntjes is de achterkant van het dessinpapier small compass rose traveler. Deze heb ik telkens door vieren gesneden en de hoeken afgerond en beinkt. In een hoek heb ik een compositie gemaakt van diverse embellishments. Hier zijn dat 2 cardstock stickers. Deze zijn ge-embossed en geven daardoor een leuk effect. Het grijze rechthoekje is een kaart van het gebied waar we heengaan. Daar kan ik telkens op aangeven wat we gedaan hebben. De tabs aan de bovenkant zijn stukjes uit de journaling pad. Aan de achterkant zit dezelfde afbeelding. De linkertab is een chipboard sticker. Aan de achterkant zit een chipboardsticker van dezelfde grootte. Rechtsonder komt elke dag een foto van ons viertjes (als we het niet vergeten, dan komt er een andere foto haha).
Hier zie je nog een detail van een embellishment. De ondergrond is een journaling card uit de journaling pad, daarop zit een chipboard sticker uit de embellisments set en daarin zit een cardstock sticker (deze zijn geembossed). En op de cirkel zit een uitgeknipte bloem, uitgeknipt uit een vel dessinpapier.




11 opmerkingen:

Romy zei

Wauw, dat ziet er echt supermooi uit! Prachtig ook zoals je met die transparanten hebt gewerkt. Met zo'n mooi albumpje wordt het dikke pret om alle belevenissen op te schrijven.

Unknown zei

Helemaal te gek.Ik ben zo wie zo al helemaal weg van deze lijn.OOOOO was het maar vakantie.
groetjes,Lean

Wiebine zei

Wat een superleuk boekje heb je ervan gemaakt Marianne, ik heb dezelfde lijn gekocht voor de vakantie, maar zit nog steeds te twijfelen wat voor afmeting ik zal gaan gebruiken. Ik wou 6 x 12 inch. doen, maar Gerrit vindt dit te breed worden, maar volgens mij is jou boekje wel 6 x 12, en daar vind ik het helemaal niet storend,
groetjes,
Wiebine
Wiebine

Chantal zei

Ook ik heb dit prachtige papier liggen voor de vakantie. Het is er gewoon echt voor gemaakt!!
Mooi boekje geworden!!

Odetta zei

Deze journal is net zo mooi als die van het afgelopen jaar! Heerlijk, al die bladzijden die nog met nieuwe belevenissen volgeschreven moeten worden. Het is een mooie, warme papierlijn.

Ellen zei

Ziet er super uit zeg!! Het papier vind ik ook heel gaaf!!

Ina zei

Gaaf erg mooi.

sam zei

als eerste: van harte gefeliciteerd! :)
en ontzettend leuk albumpje! leuk idee! groetjes sam

Anoniem zei

natuurlijk eerst: GEFELICITEERD !!!
en..wat een prachtig album ;-)

ik wens een een gezellige, zonnige verjaardag toe.
grtjs bea

anja curvers zei

Supergaaf Marianne dat was dus ook mijn idee maar ik heb het papier al opgebruikt een twee lootjes en een kaart dus ik hoop dat je nog op voorraad hebt want dan moet ik snel een bestelling doen. Het is echt supergaaf papier en de embellishments zijn ook geweldig.

Shaantje zei

Je hebt een heel leuk album gemaakt!
De vakantie kan beginnen :)