dinsdag 2 juni 2009



Van Marlieke en Romy kreeg ik deze award...wat lief, dank jullie wel, ik ben er heel blij mee.

The Friends award: These blogs are exceedingly charming. These kind bloggers aim to find and be friends. They are not interested in self-aggrandizement. Our hope is that when the ribbons of these prizes are cut, even more friendships are propagated. Please give more attention to these writers. Deliver this award to five bloggers who must choose eight more and include this cleverly-written text into the body of their award.

Ik mag hem weer doorgeven en dat ga ik ook zeker doen...maar ik ga eerst genieten van het zonnetje, want dat heb ik vandaag nog niet gezien.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Je hebt hem zeker verdiend boffert[hihi].
gr,Lean

Romy zei

Je hebt hem echt verdiend:) Met zo'n schitterend mooie blog met altijd erg veel inspirerende projecten.