vrijdag 5 juni 2009

Verwend...


Jeetje, wat ben ik deze week verwend!

Romy stuurde deze week een prachtige kaart (dank je wel Romy) en van Odetta ontving ik deze mooie kaart, en ook nog een prachtige kaart voor henri's verjaardag...dank jullie wel meiden, dat vind ik superlief, ze hebben natuurlijk een ereplaatsje gekregen. Ik kijk erg uit naar morgen en heb er heel veel zin in. Ik ben nu druk bezig het atelier op te ruimen zodat we morgen lekker kunnen scrappen...zoals gewoonlijk lagen weer 3 projecten tegelijk op tafel...ik heb gewoon te veel ideeën en te weinig tijd om alles netjes en ordelijk af te maken. Aan het begin van de week is de tafel altijd netjes leeg, maar hoe verder de week vordert hoe meer er op tafel komt te liggen.
Helaas kreeg ik vanochtend migraine, maar gelukkig kon ik meteen een immigran nemen en kan ik toch rustig aan wat dingetjes doen...balen als je zoveel plannen hebt...maar goed, nu een stapje terug en dan kan ik morgen weer op volle kracht vooruit. Gelukkig heb ik maar zelden migraine maar het komt altijd zo ongelegen. Ik heb deze week alweer een lay-out, een aantal labels en 2 canvas doeken gemaakt. Deze zet ik volgende week online. Ik heb oa. met embossingpoeder gewerkt en daar wil ik volgende week wat meer aandacht aan gaan besteden, maar eerst weekend...vanavond krijgen we bezoek, morgen komen odetta en romy aan, daar kijk ik erg naar uit en ook voor zondag hebben we plannen. Een heerlijk weekendje dus. Ik hoop dat jullie net zo'n fijn weekend hebben. Tot maandag allemaal! O ja, er zijn weer allemaal nieuwe spulletjes binnen gekomen...

4 opmerkingen:

Unknown zei

Druk druk druk..maar wel leuk behalve dan je hoofd[grgrggggrr].Kaartje van Odetta is gaaf geworden.Ben benieuwd naar al je creaties.Enuhhh die tafel ja dat komt mij wel heel bekend voor[hahahaha].Wat een bende he.
prettig WEEKEND,Lean

anja curvers zei

Owee Marianne wat vervelend zeg weet helaas uit ervaring wat migraine is. Gelukkig heeft het niet doorgezet. Een heel fijn week-end.

Odetta zei

De tafel opruimen(momenteel bij een hectische wanorde!!!), met verschillende projecten tegelijkertijd bezig zijn, knallende koppijn (arme jij), het is allemaal voor mij zeer herkenbaar.

Maar ik verheug om jullie allemaal te zien, Romy in het levende lijve te ontmoeten!

Nog één nachtje slapen!!! Tot morgen!

Lieve groetjes, Odetta

Romy zei

Ik hoop dat je migraine snel overgaat. En je optimaal kunt genieten van morgen:) Ik kan bijna niet wachten tot morgen. Zometeen ga ik nog even alles klaar maken. En dan kan ik jullie twee morgen in het echt zien. Ik heb er zoveel zin in.

Tot morgen!