vrijdag 19 juni 2009

Zo veel nieuwe projecten

Ik heb vandaag weer 3 prachtige nieuwe projecten op de blog gezet, een vintage doosje van Sientje, een kaart met verschillende technieken, gemaakt door Ilonka en een mini-album gemaakt van karton en stof gemaakt door Lean...ik vind het zo fijn dat jullie de moeite nemen dit door te mailen. Ik (en ik denk ook de andere lezers van deze blog) word zo geinspireerd hierdoor!

Ik heb zelf ook het een en ander zitten frobelen deze week maar dat zet ik volgende week online. Ik heb oa. een traveljournaling gemaakt met de nieuwe traveler lijn, een lay-out in freestyle met het graphic 45 papier en ik heb 2 nieuwe workshops voorbereid. Als je interesse hebt om een workshop te volgen...as woensdag geef ik een ingelaste workshop 'mini-album met chipboard'. Kijk hiervoor hier. Volgende week woensdag geef ik een besloten workshop. Bij een besloten workshop spreken we een datum/tijd en workshop af zodat je met je eigen clubje kunt scrappen. Minimum aantal deelneemsters is 3, maximum 8. Over één a twee weken komt de nieuwe workshopagenda online. Deze gaat in vanaf september. Ik ben bezig een crop te plannen (de eerste en ik hoop dat er nog heel veel zullen volgen) en ik ben bezig met een nieuw idee voor volgend jaar...maar dat staat nog in de kinderschoenen. Plannen genoeg dus...heerlijk. Ik krijg zoveel energie van nieuwe plannen. Henri is al lang blij dat ik mijn nieuwe ideeën nu in MadeByMaly steek en niet meer in de verandering van het huis zoals ik eerst altijd deed haha. Ik verwacht vandaag ook nog het nieuwe october afternoon papier en zet deze dan z.s.m. online. Dit weekend hebben we allemaal leuke dingen voor de boeg dus ook dat is genieten...nu de zon nog! Fijn weekend allemaal!

2 opmerkingen:

Marlieke zei

dat klinkt heel spannend allemaal, Marianne! ben heel erg benieuwd wat je allemaal in petto hebt! Ik wacht het even rustig af..

Unknown zei

Ja die nieuwe travel lijn zie ik wel zitten..hahaha.
gr,Lean