donderdag 9 juli 2009

groep 4

Ik ben zelf erg blij met deze layout. De kleuren zijn in het echt zo levendig. De ondergrond is de achterkant van het vel october afternoon - cherry hill - cookie jar. Op 1/3 van het vel heb ik het vel october afternoon - duck in a row - peekaboo (ook de achterkant) geplakt. Rechts heb ik een strook october afternoon-cherry hill-sunday dishes geplakt. In het midden heb ik een strook october afternoon-night light-ellie geplakt. Daarna heb ik de foto opgeplakt (o ja, alle randjes heb ik beinkt met colorbox inkt). Hieronder heb ik een vilten tak van prima marketing op geplakt en daaroverheen een stuk 'petite fleur cherryblossom' geplakt. Het andere gedeelte heb ik op een andere lay-out gebruikt. De verpakking van deze petite fleur (die helemaal niet zo petite is) heb ik linksboven op de lay-out gebruikt. Hierop heb ik 2 stansjes geplakt (stans nestabilities labels four) die ik ook beinkt heb. Ik heb hiervoor het vel duck in a row-peekaboo (de voorkant) gebruikt. Ook rechtsonder heb ik deze stans gebruikt, maar dan de grootste die in het setje zit. Hierop heb ik de titel geplakt. De letters zijn van Jenni Bowlin. De vogel heb ik overgetrokken van een documentenmapje dat ik ooit bij de action heb gekocht. Ik vond deze vogel zo mooi dat ik hem dus overgetrokken heb op dessinpapier, uitgeknipt en beinkt. Het papier is van My yellow little bicycle - traveler - small compass. Ook de vlinders zijn op dit papier gestempeld en uitgeknipt. Ik heb de vlinders ook nog een keer op de lay-out gestempeld en daar de uitgeknipte vleugels opgeplakt...zo zie je de voelsprieten nog goed.

6 opmerkingen:

anja curvers zei

Heel erg mooi Marianne.

Mireille Gaspersz zei

Mooie LO, Marianne!! Ik vind die letterstickertjes ook super zeg. Na m'n vakantie meteen maar even bestellen ;-)

Groetjes,
Mireille

Unknown zei

Ik vind hem helemaal geweldig geworden.Wat je met de vlinders hebt gedaan gaaf hoor en zelfs het takje met de bloemen komt niet truttig [niet verkeerd bedoeld hoor want ik vind de takjes zelfs leuk truttig hihihi] over.Zo zie je wat je nog veel meer met het takje kan zelfs bij kleine ...MANNEN!!!!!!.
gr,Lean.

Marlieke zei

Wat ben je toch weer heerlijk bezig geweest! Mooi hoor! Ik ben net thui svan mijn werk (had oudergesprekken) en ben heel erg moe, maar kon het niet laten om nog even te kijken, haha. maar ik ben blij dat ik gekeken heb want ooo wat een mooie LO!

Romy zei

Wat een prachtige layout, Marianne! Super combinatie van kleurtjes en papiertjes. En ook de vlindertjes erbij zijn heel mooi.

Odetta zei

Schitterend hoe deze herinnering aan groep 4 is vastgelegd! Wat hebben jou kinderen later toch mooie lay-outs, helemaal persoonlijk gemaakt door hun eigen moeder! Fantastisch!