dinsdag 7 juli 2009

Hartendief, gemaakt door Designlid Mireille Gaspersz

En hier is dan nog zo'n prachtige lay-out van Mireille. Het vogeltje is bij ons toch wel favoriet om als embellishment uitgeknipt te worden :-). Je ziet dat de october afternoon lijn - splish splash helemaal niet voor babyfoto's gebruikt hoeft te worden.
De werkbeschrijving is geschreven door Mireille:
Basis is een vel wit cardstock. Uit de vellen Ducks in a Row - Peek-a-boo en Ducks in a Row - Splish Splash heb ik twee grote stukken gesneden en uit het vel Cherry Hill - Sunday Dishes een smallere strook. Deze heb ik overlappend van elkaar opgeplakt. Uit het vel Cherry Hill - Egg Basket heb ik een stuk gesneden en de randen uitgeknipt langs de figuurtjes, zodat er een soort fotolijstje ontstaat. Hierop heb ik de foto geplakt. Uit het vel Cherry Hill - Recipe Box heb ik een klein stukje van de "bingokaart" gesneden en dit links onderaan de foto geplakt. Omdat Tom 4 is, heb ik een hartjesknoopje over de vier geplakt met in het gaatje een lichtroze brad. De journaling heb ik geprint op gelinieerd papier en deze heb ik verticaal links bovenaan het turquoise papier geplakt, met daaronder een grote bloem. Uit het vel Cherry Hill - Egg Basket heb ik twee vogeltjes geknipt en deze heb ik met foamtape opgeplakt, eentje op de foto en eentje naast de, met oranje vinyl thickers gemaakte, titel.

5 opmerkingen:

Unknown zei

Haha de tekst is duidelijk,mooie lay-out geworden.
gr,Lean

Marlieke zei

zeker een mooie LO geworden! het past allemaal weer zo geweldig bij elkaar.

Romy zei

Oh, wat is die lief, en een echte hartendief. Leuke layout.

anja curvers zei

Heel erg mooi Mireille.

Odetta zei

Met recht een echt hartendief, dat blijkt op deze mooie lay-out!