maandag 6 juli 2009

Moedertje, gemaakt door Designlid Mireille Gaspersz

Mireille laat met deze lay-out zien dat je wat rustigere kleuren heel goed kunt combineren met wat fellere kleuren. Deze komen hierdoor nog meer naar voren.

De werkbeschrijving is geschreven door Mireille:
Basis is het vel Kraft Kuts - Lattice Die Paper. Uit de vellen Kraft Kuts - Striped Girl, Ducks in a Row - This Little Piggy en Ducks in Row - Peek-a-boo heb ik een aantal stukken gesneden en deze overlappend van elkaar opgeplakt. Uit het vel Kraft Kuts - Owl Paper heb ik een strookje met uiltjes gesneden en vervolgens heb ik dezelfde uiltjes uit het papier geknipt en met foamtape over de andere uiltjes geplakt.De foto's heb ik gemat op wit cardstock en ook deze heb ik overlappend van elkaar opgeplakt, met daarboven de strook met uiltjes. Het kaartje met gedichtje over een hondje is van Ducks in a Row - Duck wild cards; dit heb ik links onderaan geplakt, met daarboven drie knoopjes in bijpassende kleuren. Ook rechtsonder de rechterfoto heb ik een grote knoop geplakt met een kleinere knoop daarbovenop. De titel is gemaakt met zwarte thickers. De journaling is geprint op gelinieerd papier en onder de foto's geplakt met foamtape. Ten slotte heb ik helemaal rechts van de pagina nog wat roze strasssteentjes bevestigd met de hotfix.

4 opmerkingen:

Unknown zei

O wat een droppies[daar heb je het woord weer].Ik vind de combi van kleuren heel mooi geworden.
gr,Lean

Odetta zei

Ook al weer zo'n schattige lay-out. Smelt!!!

Marlieke zei

Wat mooi!

anja curvers zei

prachtige lay-out Mireille.