donderdag 24 september 2009

Mini-album, ingezonden door Lean de Ruiter

Ik heb het al vaker geschreven...Lean is een heuse Mini-album koningin! Deze keer heeft ze dit geweldige mini-album gemaakt. De kaft is gemaakt van een doos en het papier dat ze gebruikt heeft is van my minds eye-grow...prachtig papier, ik ben er momenteel ook een mini-album van aan het maken, maar dan van de winter-efteling. Eh..ik ben er eigenlijk al een paar maanden aan bezig. Telkens als ik even niets te doen heb maak ik een pagina, aan het eind van het jaar zal hij wel klaar zijn haha. Verder heeft ze natuurlijk een heleboel leuke kleurtjes, stofjes lintjes en kantjes gebruikt. Maar genoeg gekletst, Lean heeft het hele album voor je op de foto gezet en er zelfs de achtergrond bij aangepast...kijk en geniet. Als je op de foto's klikt zie je ze in een groter formaat.





4 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi Marianne bedankt voor het plaatsen.
gr,Lean

Romy zei

Ik ben het helemaal met je eens. Lean is echt een mini album queen. En ze steekt er zoveel tijd in: iedere keer zie ik weer de meest prachtige zelfgemaakte en bewerkte embellishments. Supergaaf! Dit boekje is ook een waar kunstwerkje.

Odetta zei

We love Lean!!! En haar mini-albums! Hiervan krijgen wij nooit genoeg!

anja curvers zei

Prachtig gewoon zoveel te zien echt een prachtstukje. M'n complimenten.