woensdag 14 oktober 2009

Flower, gemaakt door Designlid Anja Curvers met Prima Marketing

O wauw, dat was mijn eerste reactie toen ik Anja's lay-out zag. Ik heb zelf nog nooit een achtergrond gestempeld maar als ik dat zo zie moet ik toch maar eens aan de slag!

Dit is Anja's werkbeschrijving:
Ik heb als ondergrond een lichtgroen vel bazill cardstock genoemen en de randen zijn beinkt met paarse inkt.
Uit het prima marketing tropics paper celery splash een strook gesneden. Aan weerszijden van deze strook een stroken van het tropics waterfall verwerkt voorzien van een geponste rand.
Onder dit papier met paarse inkt een patroon gestempeld met prima marketing stempel kitclub repeat shire.
De randen van de foto zijn weer opgeschuurd en rondom de rechterkant van de foto is een lichtgroen organza lint geknoopt.
De vlinders zijn uit een ander vel van prima marketing geknipt en met foamtape opgeplakt.
De tekst is met witte thickers van american crafts gemaakt die ik met de paarse inkt in bijpassende kleur heb gemaakt.
Als laatste een tak van prima marketing flutter vines cerise opgebracht.

4 opmerkingen:

Romy zei

En alweer zo'n supergave layout. Volgens mij wordt alles dat van Anja's hand komt bij voorbaat al mooi.

Unknown zei

Heel mooi en leuk met die vlinders.
gr,Lean.

Odetta zei

Oh, wauw, wat mega schitterend! Een lay-out om van te genieten en bij weg te dromen, Anja!

Anoniem zei

wat een super mooie layout,leuk ook met dxie vlinders zo zeg