zaterdag 10 oktober 2009

hohoho, gemaakt met prima marketing papier

Sommige papierlijnen hebben namen als: tropical, summer, autumn, boy enz enz., maar daar trek ik me nooit iets van aan. Een naam is maar een naam en als ik een kleur en vorm van het dessin goed bij een foto vind passen gebruik ik het daarvoor. Door juist breder te kijken, niet alleen naar een naam, maar vooral naar het dessin, kom je vaak op de allerleukste vondsten vind ik.
Voor deze kerstfoto heb ik het papier van Prima Marketing uit de 'tropical lijn' gebruikt. De achtergrond is de achterkant van het vel 'fire at sunset' en de uitgeknipte blaadjes en bloemen rond de foto is uit het vel 'mango cherries' geknipt. Ik heb de journaling ook op dit vel geschreven, uitgeknipt en bewerkt met rode dew drop inkt. De groene swirls en de kerstman linksonderaan de foto's en de hohoho titel en de kerstballen die in de uitgeknipte bloemen hangen zijn rub-ons van BasicGrey 'eskimo kisses'.
detail van de kerstman rub-on en de rub-ons swirls

detail van de hohoho rub-on (die erg goed dekt op gekleurd papier) en de kerstballen rub-ons die ik tussen de blaadjes en bloemen heb gehangen.


3 opmerkingen:

Romy zei

Wauw, wat mooi. En inderdaad: bepaalde papierlijnen zijn geschikt voor hele andere dingen dan waar ze eigenlijk voor bedoeld zijn.

Odetta zei

Groot gelijk heb je! "What's in a name", het is wat jij er zelf van maakt! En ik vind het zeer sfeervol geworden, een zeer herkenbare "Marianne" lay-out.

Unknown zei

Moet kunnen ik vind hem super geworden en de foto.....is gaaf.
gr,Lean