donderdag 5 november 2009

Nieuw binnen bij MadeByMaly

Wat leuk dat jullie de technieken die Odetta beschrijft zo waarderen. Volgende week komen er nog een paar!

Vandaag ben ik de hele dag bezig geweest met dozen uit te pakken, te prijzen, in de webwinkel te plaatsen en een poging te doen om ze in mijn winkelmagazijn te plaatsen. Ik groei nu al uit mijn jasje. Henri moet nog maar eens snel een paar nieuwe rekken maken want ik kan de spulletjes niet meer kwijt!

Er is zoveel binnen gekomen. Wil je alles met gemakkelijke doorkliklinken zien? Klik dan hier: http://www.madebymaly.nl/NIEUWE-ARTIKELEN-N_xp_26.html

Nieuw zijn oa:
3 nieuwe kleuren cardstock:
In totaal 16 nieuwe stempels waaronder 10 nieuwe inkadinkado stempels, 3 nieuwe autumn leaves stempels, de nieuwe aankleedjongens- en meisjesset en nog veel meer.
De garmet pins van Making Memories


De superleuke hot chocolate stempels




12 kleuren mini roses van Prima Marketing. Elke set bestaat uit 3 bijpassende kleuren en 24 roosjes dus eigenlijk zijn het 36 kleuren
Maar er zijn echt nog veel meer artikelen binnen, dus neem snel een kijkje via deze link:
http://www.madebymaly.nl/NIEUWE-ARTIKELEN-N_xp_26.html



Geen opmerkingen: